onsdag den 13. marts 2013

Endnu en uge i dagplejens tegn

Vi arbejder hårdt på at få Malua kørt ind i dagplejen. Det tager tid, men det går ligeså stille fremad. Men puha det er hårdt og ikke liiige, hvad jeg havde forestillet mig. Malua har jo altid(undtagen da hun ramte seperationsangsten) været glad for fremmede og er blevet passet af bedsteforældre flere gange med succes. MEN det er hårdt at undvære sin mor i dagplejen, synes Malua. Jeg havde nok forestillet mig, at det tog et par dag og så kørte det dagplejeshow, men gudskelov for at jeg har en forholdsvis lang indkøringsperiode.

Til gengæld har hun fart på sin aldrig før herhjemme, hold da op, hvor hun suser afsted.
I morges ville jeg lige tage et bad, mens hun legede rundt - det var SÅ morsom en episode. Først ville hun ind i badet til mig(Malua ah ah)(Malua ELSKER vand og bad), så ville hun lege med toiletbørste(Malua ah ah), så ville hun op i toilettet(Malua ah ah) DET ER HELLER IKKE NEMT AT VIDE, HVAD MAN MÅ LEGE MED, NÅR MAN ER SNART 10 MÅNEDER!!!!

Søndag havde vi besøg af bedsteforældrene. Det var SÅ hyggeligt, selvom Malua var blevet syg med hoste, snot og øjenforkølelse (dog var hun stort set rask mandag) Vi sang, legede, tumlede og havde det så hyggeligt. Der er ingen tvivl om, at Malua har verdens bedste bedsteforældre. De vil gøre ALT for hende :)


Vi(Rune) har fået lavet nyt badeværelse i Hals, og vi synes selv, at det er blevet SUPER flot :)

Malua går tur med morfar og farfar

De to gamle bedsteforældre går gerne krumrygget rundt for at lege med Malua :)

Bad er bare det bedste :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar