fredag den 8. marts 2013

What a week!!!!

Sikke en uge! Det dagplejeindkøring trækker godt nok tænder ud! Malua er bare slet ikke meget for at være der alene. Derfor har jeg været med det meste af ugen. Tirsdag og onsdag prøvede vi, at hun skulle være der lidt alene, men det medførte en total ulykke pige :(
Puha det har været hårdt for både mor og datter! Samtidigt er svesken blevet total mor-syg og pylret, så det er altid godt nok en noget krævende datter, vi har i tiden!
Men ja der har så også været tænder på vej, lidt snot/hoste, tigerspring og en vild motorisk udvikling den sidste tid.
Jeg er lidt nervøs for, at hun ikke når at blive helt glad for det, inden jeg skal starte på arbejde d. 2. April. Og så bliver det altid en noget hård start!

Nu kravler hun hurtigt derudaf, hun står 10-20 sekunder alene og kører sikkert men roligt alene med gåvognen. Det er virkelig ved at være en stor pige, vi har. Men hun bliver jo også snart 10 måneder.

Hun blev puttet tidligt i aften og Rune er til poker, så jeg nyder en stille og rolig aften på sofaen med x-faktor, lækker frugt og internet-shopping :)
I morgen skal jeg i byen med mine kusiner og fulde mig lidt. Det bliver første gang siden før min graviditet, da jeg jo har ammet en del, så jeg er noget spændt på, om jeg går koldt før 12?!?! Men hyggeligt det bliver det :) Nu ammer jeg kun til natten og ganske lidt om natten, så jeg er næsten trappet helt ud nu.

Ugen i billeder :

Far og Malua spiller musik, mens mor laver mad :)


Lækker dessert!


Gåtur i solskinsvejr :)


Malua hjælper mor med at lave pizza :)




Der smages undervejs :)


Fredag aften alene på sofaen - tiltrængt efter en hård uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar