lørdag den 30. marts 2013

Sammenligninger

Når man selv får barn, er det sjovt, at sammenligne sit barn med sig selv, da man var lille.
Der er mange, som siger, at Malua ligner mig, men faktisk har hun også rigtigt meget fra sin far. Det kan man tydeligt se på billeder, fra da han var lille. Men hun har bestemt også meget lighed med sin mor, og det gør mig stolt :)
Det er sjovt at kigge børnebilleder, fra da jeg selv var lille og sammenligne mig med Malua.
Det ser ud til at hun har min ansigtform, næse og øjenform. Hun har sin fars hovedskal/form, øjenfarve og der er bestemt noget i ansigtet, som fortæller, at Rune er hendes far uden jeg helt kan sætte ord på det. Nogle gange kan hun sende mig et blik, som klart afslører Rune i hende.
Men det sjove er, at hun har mindre hår end både Rune og jeg havde, da vi var små. Hmmmm. Mon det snart begynder at gro lidt mere?!

Malua 2013



Monica 1985/86










Desværre har jeg ikke lige nogle billeder af Rune som barn liggende, men jeg må prøve at finde lidt næste gang, jeg er i Fredericia.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar