fredag den 14. november 2014

2 ud af 3

For at man som lærer kan holde efterårsferie og ekstra juleferie, skal man arbejde ekstra i de andre uger. Vi arbejder ekstra meget i disse uger pga bl.a. mange aftensmøder. Jeg kalder de længste af dem dræberuge. Og nu er jeg igennem 2 ud af de 3 dræberuger. Jubiiii. Og det er jo stadig ikke fordi, jeg ikke kan lide mit job, bare mere virkelig mange timers arbejde, som gør, at man bliver træt og fyldt i hovedet. Nej, jobbet er fantatisk selv på de lange dage. Faktisk elsker jeg forældresamtalerne om aftenen. Det er dejligt at møde elevernes forældre og eleverne på ene hånd og få snakket og evalueret på det hele - det plejer at være en rigtig god oplevelse for alle parter.

Denne uge har jeg også været afsted til Skolehåndbold med en god flok af vores 8. Klasser - en helt fantastisk dag. Elsker at være sammen med mine elever også udenfor klassværelset. Det giver et godt kendskab til hinanden og gode snakke. Vi vandt halvdelen af vores kampe - og det var mega sejt gået, når de fleste af vores elever ikke går til håndbold, og vi jo heller ikke har idræt som fag på 8. årgang på skolen. 


Lige nu kører vi på E45 på vej mod Fredericia. Vi mangler lidt oprydning derhjemme, for at være helt færdige med huset, men vi trænger i den grad til en afslapningsweekend Uden praktisk arbejde! Så vi skal bare HELT ned i gear her i weekenden. Dét bliver skønt! 

Hende tøser her sover sin lur i bilen og GLÆDER sig til at se sin yndlingskusine i Fredericia, som bliver passet af farmor og farfar i denne weekend.

God weekend til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar