lørdag den 1. november 2014

Lørdags-gang-i-den

Så blev det igen weekend, og en tiltrængt en af slagsen, men nok ikke lige så tiltrængt som den kommende weekenden, for den næste uge kommer til at være med mange timer og møder. Ja ja det er da godt, at man er rigtig glad for sit arbejde. 

Rune har også været på skolen hele dagen i dag, da der var åbent hus på skolen. Malua og jeg var skam også derude helt frivilligt for at høre den gode musik, se udstillinger og hilse på søde elever og forældre. 

Rune laver alt lys og lyd på skolen

Lige nu er de her to ved at samle et par reoler til viktualrummet. Og så tror jeg, at det bliver til sofa, film, snolder og afslapning i aften. 

I morgen skal Rune sætte døre i garagen og måske i gang med taget også. Det er ved at være det sidste, vi mangler! Og jeg GLÆDER mig til om et par uger, når vi er HELT færdige og skal holde en helt almindelig weekend uden praktisk arbejde. 

Min far knokler også med malerpenslerne med at male det sidste stakit mm. Juhu hvor det går, det er bare ved at være så fint alle stedet herhjemme nu :)

-jeg tænker lidt over indretningen af de sidste kælderrum, som jeg skal i gang med snart, når Runes ting kan komme ned i værkstedet. 
God weekend til alle der læser med :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar