lørdag den 22. november 2014

B-mennesker

Det er smukt, at have et barn, som er ligeså meget b-menneske som sin mor og far. Nu er klokken snart 9.30 og hun sover endnu..... 
Jeg tror, vi skal en tur ud at shoppe i dag. Endelig er vi blevet færdige med at betale regninger til huset - ganske vist havde vi lige en slutregning på over 40.000 kr denne måned, MEN nu er der altså heller ikke flere regninger! Så jeg trænger til at komme ud og få lidt nyt til mig selv. -der er jo snart løn på kontoen igen :)
Jeg kender ikke nogen, som er så gode til at spare op som os. Vi har virkelig sparet mange penge op til byggeriet selv i løbet af de sidste 16 måneder! Jeg er faktisk ret stolt over os - jeg synes, vi har klaret det godt! 

-nu skal man belønnes lidt, tænker jeg.
Syvsoveren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar