torsdag den 6. november 2014

Heeeeelt bombet

Jeg er træt og ødelagt. Det er tiden på året, hvor der er allermest at lave og flest timer som skolelærer. Møder, forældresamtaler, rettearbejde, karakterer og masser af forberedelse. Jeg har været hjemme meget sent hele ugen og været tidligt oppe hver dag. Jeg er trææææt, men i morgen KL 16.30 er der weekend! Jeg glæder mig!!! 
-også selvom vi har en del herhjemme som skal laves også. MEN det er efterhånden ved at tage en ende :)

To dræber-uger mere og så bliver det lidt bedre igen med arbejdsbyrden. Jeg tager en dyb indånding og klarer det! Jeg elsker jo mit job, så det hjælper lidt på det. 
Især elsker jeg, når elever og forældre roser til mig og min undervisning til forældresamtalerne, så gør det lidt mindre ondt, at man først er hjemme ved sin familie KL 20 og ikke har set dem hele dagen. Sådan er lærerlivet, og så har jeg til gengæld fri på andre tidspunkter. 


I tirsdags arrangerede mit store elevråd og jeg taco tirsdag på skolen. Det var en kæmpe succes! 
Og vi lavede og solgte over 1000 tacos og tortillas. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar