fredag den 13. februar 2015

70 fyre og én kvinde

Ja det lyder måske som de fleste kvinders drøm. Og det var rent faktisk MIN fredag! For jeg havde, sammen med mit elevråd, arrangeret en stor FIFAturnering på skolen - med ene drenge tilmeldte. 
Så jeg brugte i dag 4 timer med 70 unge mænd fra 7-10 klasse. Dét var ren drengehørm, chips og kage, PlayStation og skide skægt!! 

Og bedst af alt var, at da jeg var færdig med at rydde op på skolen KL 17.30, så havde jeg VINTERFERIE!!!! Som jo næsten ender med at være en sommerferie, da turen går til sydens sol. Jeg GLÆDER mig SÅ meget, ubeskrivelig meget! 
Og bonus info er, at Malua, efter to dage med feber, søvn og sygdom, er sig Selv og rask igen. 
Jeg føler mig heldig! 
Jeg håber, at du føler dig ligeså heldig med din fredag, som jeg gør. 

God fredag, weekend og vinterferie(hvis du er så heldig at have det)


De dejligste elever! Jeg har da et drømmejob!! 



Dét her bliver godt!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar