onsdag den 4. februar 2015

Hverdagshygge

Vi er gode til at hygge i hverdagen. Vi var i går i svømmehallen alle 3, og i dag var Rune og jeg en tur i wellness på partur, inden vi hentede Malua. Det er rart og dejligt at lave noget sammen alene som par - det giver altid nogle gode snakke og mere fordybelse, end hvis vi havde vores lille dejlige baryler med. Alt ting til hver sin tid. Man skal huske hinanden og pleje ens forhold, selvom man får børn.

Jeg har også lavet negle i dag. Det er næsten 3 år siden, jeg sidst har haft det. Det er egentligt meget rart at gøre noget godt for sig selv. Det glemmer man lidt nogle gange, når man har travlt med at være mor. 
Anledningen til neglene er også helt i top, for på lørdag får jeg nemlig gæster til 30 års fødselsdag! Jeg glæder mig! Det bliver en tøsefest med lækker mad, drinks og sjovt! Det blir godt!!! 
Jeg glæder mig, fik jeg nævnt det?

Malua har virkelig travlt med at inviteres os til fest i tiden. Der bliver dækket op, skålet og smovset i alt det lækre usynlige mad, når vi er inviteret til fest hos Malua.!

Den anden dag måtte jeg trække lidt på smilebåndet, da jeg så mængden af tallerkner, hun havde lejnet op.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar