onsdag den 11. februar 2015

Den dejligste fødselsdagsfest

I lørdags havde jeg besøg af mine aller dejligste piger. Det var både gamle veninder, kusiner, kollegaer og studie-veninder. Og det var intet mindre end en gennemført vidunderlig fødselsdag! Jeg havde den dejligste aften længe! 
Den stod på lækre drinks, dejlig mad, quizzer, lege og tøsesnak. Rune stod for servering, oprydning og drinks-lavning, så jeg bare kunne slappe af og nyde aftenen. Han ryddede tilmed op efter os dagen efter(ham er jeg altså også heldig med)

Jeg føler mig heldig at have sådan nogle skønne qvinder i mit liv. Det betyder alverden! Jeg kunne slet slet ikke undvære nogen af dem! 
De gør mig glade, og de er der altid for mig, når jeg har brug for dem! 
Det er vigtigt, at man husker på sine veninder, selvom man bliver mor, for de giver noget andet og rigtigt godt til livet. 
Det er klart, at man også mister nogen veninder i livet, når man bliver mor. For mit vedkommende har det været dem som er flyttet alt for langt væk og dem, hvor venskabet mest bestod af byture. I starten var det lidt svært at nogle veninder pludselig ikke var der mere eller at jeg ikke havde tid, men man må prioritere og vælge ud, når man jo får mindre tid til at passe og pleje veninderne.
 Jeg er sikker på, at de veninder jeg har nu, er veninder for livet! Dét vil jeg i hvert fald gøre alt for! 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar