torsdag den 28. april 2016

4 års stik og tøsedag

Malua har fridag i dag, det har hun næsten hver uge, mens jeg er på barsel. Det er vildt hyggeligt, selvom det også til tider kan være lidt krævende med to børn hjemme, når jeg er alene. Men jeg nyyyyder det og mine skønne døtre, som giver mig så mange glæder og grin. 

I dag var Malua og jeg ved lægen, hvor hun fik sin 4 års undersøgelse og vaccine. Samt sin nr. 2 hepatitis A vaccine. 

21 kilo og 110 cm. En sund, rask og dejlig pige! 

Hun havde fået trylleplaster( plaster med bedøvende creme) på begge arme hjemmefra  men lægen stak så desværre udenfor plasteret ved 1. Stik, så det hjalp jo ikke meget. Det var godt, mor var med til at trøste, da der skulle stikkes igen! 

Men hun klarede det nu flot!!! 




Jeg er en heldig mor til disse piger <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar