mandag den 18. april 2016

Når drømme går i opfyldelse

Nogle gange må man godt have lov bare at være glad og tilfreds med det hele. Ingen jantelov og ingen "græsset er også grønnere på den anden side".

Fordiiiiiiii:
Jeg fandt i min oprydning på mit kontor, kort tid inden Masja blev født, en gammel gymnasie-stil, som jeg fuldstædigt havde glemt og fortrængt, at jeg havde skrevet. Det er så også over 15 år siden, at jeg skrev den. Nå men stilen handlede om mit liv i 2025 - en fremtidsstil.
Jo vist, der er nogle år endnu til år 2025(heldigvis, for jeg fylder jo.......40 år i 2025) men alligevel glædes jeg i den grad over indholdet af mine tanker, drømme og ønsker. Tanker ønsker og drømme, som jeg havde som 16 årig.



Min stil handlede ikke om at få mange penge, bo i New York eller blive en fin advokat, nej i min stil stod der, at jeg drømte om at blive skolelærer eller psykolog, om at finde manden i mit liv, om at have et dejligt hjem, om at få to børn, om at bo i Aalborg og om at rejse ud og opleve verden med min familie. Om at være lykkelig.

Nu er der godt nok stadigvæk 9 år til vi kan skrive år 2025, men alligevel kan jeg ikke undgå at føle mig helt ind til benene heldig. Heldig, fordi at jeg jo faktisk allerede har alt det, som jeg drømte om for 15 år siden, da jeg var 16 år og gik i 2.g, boede hjemme hos min far, gik i byen i weekenderne, spillede fodbold 3 gange om ugen, arbejdede på det lokale hotel og havde kærestesorger engang hver 3. måned. Og ja her 15 år senere, så er alle mine drømme allerede gået i opfyldelse og hele ønskelisten er sgu opfyldt.

DERFOR føler mig simpelt hen så rig!! Rig på kærlighed, familie og lykke.

Det kunne være meget sjovt at skrive om mit liv i år 2035, men indholdet vil nok nogenlunde være det samme - de samme drømme og ønsker.
Der er stadig mange lande og rejser, jeg vil ud og opleve med min dejlige familie, Rune og jeg har også nogle boligprojektdrømme og jeg har mange ønsker for mine skønne døtre - ting, som jeg vil opleve og dele med dem.
Men grundlæggende er mit liv, lige som jeg ønsker det, så jeg ville næsten kunne skrive en stil magen til den jeg skrev, da jeg var 16 år gammel. Sjov og dejlig tanke.





"Du er en heldig kartoffel" - som Malua ville sige. -Ja jeg er sgu!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar