mandag den 27. august 2012

Alene hjemme

Ja som overskriften lyder, så er Malua og jeg alene hjemme denne uge. Rune er nemlig på lejrskole i Berlin indtil fredag, og vi savner ham allerede!!! (og han har kun været væk i 4 timer)
Heldigvis har vi dog en del planer i denne uge, så vi håber, tiden flyver afsted, indtil han kommer hjem til os igen.

I dag skal Malua passes en times tid af morfar, mens jeg skal ud og træne. Det er dejligt, at min far gider hjælpe lidt i denne uge, hvor Rune ikke er hjemme, så jeg også lige kan få holdt træningen vedlige. Og jeg ved, at morfar glæder sig i stor grad til at passe, så det er en win-win.

Malua er blevet utrolig bevægelig -hun kan vende og dreje sig på legetæppe, og hun har også en enkelt gang trillet fra ryg til mave - sikke stolt moren er:o)

Lidt billeder fra de sidste dage

Far gav Malua mad for første gang i torsdag - selvfølgelig var det mors mælk, som var i flasken:o)

Hjalp mor og far i køkkenet med at lave mad

Gulerødder er et hit!

Ser lige et par nyheder

Lørdag var vi i Zoo - det var SÅ hyggeligt

Malua og far viser stolt årskortet frem

Ser på dyr

Far spiller klaver for Malua

Malua spiller fodklaver for far

Stor koncentration



Lørdag var vi også til garagefest ved naboerne. En skøn fest, hvor Malua også var med, og hun fik så mange roser, fordi hun opførte sig helt eksemplarisk.

På vej på søndagsgåtur

Faldt i søvn på vej hjem i bæreselen på maven af far - såååå nuttet:o)

Go´nat blev der sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar