torsdag den 30. august 2012

Ømme muskler, dykning og tøsehygge

Så har de to piger i familien Clemmensen Meier snart været alene hjemme i 4 dage. Det er gået overraskende godt, selvom vi savner vores Rune tosset meget. Vi har rigtigt hygget os sammen, og dagene er gået utroligt hurtigt -som de gør for tiden - ALT for hurtigt.

Som overskiften lyder er der én med meget ømme muskler herhjemme - mig! Det kommer sig af, at jeg var til hård fysisk træning i mandag, hvor jeg gav den max gas. Og siden tirsdag har jeg været øm for top til tå. Det er en dejlig ømhed, selvom det gør lidt småondt i hele kroppen, men det er dejligt at mærke ALLE ens muskler igen! Morfar passede Malua, mens jeg var afsted, og bettefisen sov fra det hele:o) Så jeg nåede endda at komme i bad og det hele, inden hun vågende.

Tirsdag stod den endnu engang på babysvømning. Denne gang stod der dykning på programmet. Jeg var lidt nervøs for, hvordan hun ville tage det, men hun var SÅ super sej til det. Hun dykkede hele 3 gange. Så 3,5 måned gammel og allerede bedre til at dykke end sin mor:o)

Ellers har vi været på et par dejlige gåture her i ugens løb med vores genbo Helle og hendes søn Sverre. Sverre er et par måneder ældre end Malua, så Helle går også hjemme på barsel. Vi er faktisk en del på barsel her i kvarteret, så derfor har vi arrangeret en mødregruppe/legestue om onsdagen, for at børn og mødre kan lære hinanden at kende. Det skal nok blive hyggeligt!

En lille Steelers fan (som faren)

Sleeping beaty

Hygge med morfar i mandags, hvor han var forbi som barnepige:o)

Glad og tilfreds efter 1. gang med dykning

Synger med mor

En lille hilsen fra far i Berlin - han har det vist godt








Ingen kommentarer:

Send en kommentar