fredag den 22. maj 2015

En af de dér slags uger

Ugen har budt på snot, hoste og masser af øjenbetændelse. Malua startede i mandags, og jeg var selvfølgelig solidarisk med hende allerede tirsdag! I dag har jeg så toppet den med en omgang mavekramper, så jeg har måtte bide i det sure æble og måtte melde mig syg, så jeg ligger her på sofaen og har ondt af mig selv i dag. -sammen med Malusen, som så bliver passet lidt af morfar, så jeg kan komme lidt ovenpå.  Hurra for morfar, som har hjulpet hele ugen. I går var Malua og ham i zoo og i dag er de i Leos legeland. Så hun er ved at være frisk igen....
Jeg hader at være syg, og jeg hader at skuffe mine elever ved at melde mig syg. Men nogle gange er livet bare sådan! 

Det værste af det hele er, at vi har sådan nogle dejlige planer for weekenden. Så jeg håber godt nok, at helbreddet ser bedre ud i morgen!!! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar