tirsdag den 12. maj 2015

Mit nye bed

Så kunne mit længeplanlagte bed endelig blive færdigt. Det har taget sin tid, da der var en 50 kvm beslægningssten stablet op liiiige der, hvor mit bed skulle være.
Men vi fik brugt de sten, vi skulle bruge, og resten blev afhentet af en mand fra dba.
Så nu kunne vi komme i gang med mit bed - vi har ikke meget forstand på det med bede og have, så vi har bare prøvet os lidt frem, og jeg skriver selvfølgelig "vi", da Rune selvfølgelig var nødt til lige at hjælpe med at få styr på bedet, min seje handyman. 
Vi brugte vores gamle spær fra huset til at afgrænse bedet - en fed ide, synes jeg. Det gir lige et rustikt look samtidigt med, at det er godt genbrug. De er jo nok tæt på 100 år gamle de spær, som vi desværre måtte udskifte, da nogle af dem var i lidt dårlig stand. 

I bedet er der blåbær, hindbær, brombær, stikkelsbær og en ukendt sort af bær, som jeg glæder mig til at prøve! 

Skal også have planet et lille æbletræ i midten af bedet- nu glæder jeg mig bare til at kunne høste lidt bær :)



Bundet er dækket med bark, så det kræver så lidt tid som muligt at passe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar