søndag den 3. maj 2015

Strandtur, havehygge og gangsterfest

Den forlængede weekend er bare fløjet afsted med dejlige oplevelser! 
Jeg har godt nok snottet og hostet mig igennem weekenden, men det er jo okay, når man ellers er frisk nok.
Vi startede med en strandtur fredag, st.bededag, med søde morfar. 



Selvom det var lidt koldt, så var det en skøn tur med gåtur, stenkast og så fik vi set en masse fisk, fordi der var flere fiskere med deres fangst langst stranden. 

Lørdag var hyggedag med leg, lur, tur til Nibe og en 30 års gangster fødselsdagsfest for Rune og mig.

Vi har uendeligt mange skønne legepladser i Vejgård. Her er vi på en rigtig fin legeplads ved Charlotte høj, hvor der bla er hoppepude, svævebane og meget mere. Jeg elsker vores skønne område med alle dets muligheder! Der er alt, hvad man kunne ønske sig, om det er svømmehal, bibliotek, legepladser, skov, butikker eller andet.

Frokost og rugbrødsmadder udenfor i det gode vejr :)

Gangsterfest lørdagaften :)

Malua og jeg med vores nye smarte hårbånd :) mens vi var til fest, nød Malua at blive forkælet af sin morfar hele lørdag aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar