lørdag den 8. august 2015

Datenight

I går var min dejlige mand og jeg på date. Sådan en rigtig kærestedate - helt uden barn og andet påhæng. 
Det er så vigtigt, at man husker at gøre det, selvom man er blevet forældre, for det giver bare noget helt andet og rigtigt essentielt til parforholdet.

Vi var på restaurant Salt og Peber i Aalborg centrum og spise og fik det lækreste mad, 3 retters menu selvfølgelig. Og til billige penge endda! Runes hovedret var med oksebøffer og hele 500 g kød!!! Og det hele smagte så lækkert! 


Ser jeg ikke lidt nyforelsket ud? Sådan føler jeg mig i hvert fald :-)

Efter middagen gik vi en tur langs havnen i solskinnet. Vi tur en rundtur i musikkens hus, som igen af os før havde set, og slændrede bare med hinanden i hånden, sludrede og nød det.

Da vi sad på en bænk ved vandet, poppede der en lille sæl op ude i vandet tæt på os - det var så sødt og nuttet!

Men så blev vi også enige om, at vi savnede Malua, og at vi hellere måtte komme hjem, så vi kunne nå at sige godnat til hende inden sengetid.
Vi gik alle først i seng KL 22.00 og sov dejligt længe i dag. 
Batterierne er ladet helt op, og man føler sig klar til at byde et nyt skoleår velkommen på mandag. 
Det er sådan nogle lange og travle uger de første, så det er med at være mentalt klar til at det går løs! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar