mandag den 3. august 2015

Første dag i børnehave

Så blev det 3. August og Maluas tur til at starte i børnehave. Hooooold nu kaje, hvor var jeg nervøs hele dagen i går, i aftes, da jeg skulle falde i søvn og i morges, da jeg vågnede med sommerfugle i maven. 
Kunne hun mon lide det? Ville der være voksne nok til alle de små børn? Skulle jeg gå fra et grændende barn? Ville hun kunne lide de andre børn - ville de kunne lide hende? Åh altså der er mange ting, man kan bekymre sig over som mor!!!!

Men min seje lille pige var bare så cool til at starte i børnehave. Hun sagde pænt farvel til sin mor og far i morges og legede super godt med det hele, og hun havde været så sej hele dagen. 
Da jeg kom og hentede hende lidt over 12, ville hun slet ikke med hjem, nej hun skulle lige lege lidt mere :)

Sikke en lettelse og glæde man som løvemor kan føle efter sådan en succesrig dag. 
Ja vi har virkelig også brugt mange timer på at besøge, snakke og forberede hende på børnehaven, så måske det alligvel har båret frugt. Men glade det er vi i hvert fald alle sammen, og Malua glæder sig til at skulle afsted igen i morgen.

Jeg må hellere danse en lille glædesdans inden sengetid i aften, for jeg er bare SÅ glaaaad :)

Klar til børnehave i morges

Malua har fået uglen til sin garderobe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar