søndag den 27. september 2015

En herlig weekend

Til trods for at jeg nærmest kronisk føler mig træt, har vi virkelig haft en skøn weekend med bl.a. cafetur med dejlige veninder, familiebesøg, 30 års fødselsdag og afslapning og lure(til mor) 

Fredag var jeg på cafe med to skønne dejlige veninder - studieveninder, som jeg efterhånden har kendt i snart 10 år, hvilket jo slet ikke er til at forstå. Selvom vi bor i hver sin retning, har fået børn og familie, så formår vi stadig at mødes og holde fast i hinanden - det er guld værd! Og der kan virkelig blive talt meget børn, graviditet og skole på sådan en aften. En helt perfekt aften! 

Så stod den på familiehygge og 30 års fødselsdag lørdag hos en veninde, som jeg har kendt i hele 24 år!!!! Skøøøøn aften, hvor den gravide holdt ud heeeelt til midnat - følte mig MEGET sej!

Søndag har Malua og jeg tøsehygget det meste af dagen, mens far har lavet noget arbejde udenfor.

Fredag blev der dækket op til familiebesøg. Malua dækkede op helt selv, skrev bordkort med børneskrift og satte flaget udenfor, for der kom jo bedsteforældre i huset :)



Rune og jeg til fest lørdag aften.

Og så tossede var Malua og jeg i dag, at vi(Malua) malede os i hovederne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar