tirsdag den 1. september 2015

Gravid i uge 15

Lige nu nyder jeg sådan at være gravid. Kvalmen kommer meget sjældent, og energiniveauet er næsten helt normalt. 

Maven vokser bare tosset stærkt nu, ja en del stærkere end 1. gang og jeg har måtte droppe en del tøj nu. Slut med alm jeans og ting, der stammer på maven. 

Jeg har de sidste dage haft lidt strammere tøj på, så maven har fået lov at blive fremhævet lidt. Jeg elsker det!!!
Det er fantastisk at være gravid (i 2. trimester) 
1 trimester var knap så charmerende med kvalme, ubehag og tung træthed.
Ja i det ene sekund ville jeg have lasagne(ja altså hvis Rune lavede det og jeg ikke skulle kigge på det rå kød), da han så havde lavet det, så havde jeg ikke lyst alligevel, føøøøj, men da lasagnen kom ud af ovnen, spiste jeg løst, til jeg fik kvalme og ondt i maven. Ja sådan var 1. del af min graviditet cirka. Man skal finde sig i meget, når man skal gøre en gravid tilfreds :)

Vægten siger + 2 kilo, men det er vist ligeså meget sommerkilo, som det er graviditetskilo, så jeg håber at holde den der omkring de næste uger også. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar