fredag den 18. september 2015

Vi er her endnu

Ih altså sikke en uge. Jeg har været syg, Malua har været syg, vi har alle været trætte og haft lange dage på job.
Dét er sådanne uger, hvor fredag føles som en ubeskrivelig gave og helt fantastisk godt! Vi skal slappe af og lade op i weekenden og dét er lige det, som vi alle trænger til. 

Malua har haft noget på ørerne denne uge enten mellemørebetændelse og/eller sprængt trommehinde. For onsdag var der løbet en hel masse snask ud af øret, og hun havde klaget en del over ondt i ørerne i løbet af natten. 
Nu har vi ellers været så glade for, at vi ikke havde et ørebarn, men både i sommers og nu har hun døjet med ørerne, øv. Jeg håber ikke, der kommer mere på den konto.

Det er vist godt at den efterårsferie snart nærmer sig! Vi glæder os og har dejlige dejlige planer! 

Nå nu vil jeg lave næste skoleuges forberedelse og rettearbejde færdigt, så jeg kan holde weekend med god samvittighed! 

 

2 kommentarer:

  1. Åh, øv med sygdom! Og mega øv med Maluas ører. Jeg håber inderligt, at det "kun" er det - og at hun ikke skal igennem en hel masse flere smerter og operationer med dræn. Det er SÅ synd for dem...
    Knus og god weekend til jer!

    SvarSlet
  2. Tak Katrine.
    De weekender går jo ALT for hurtigt ;)
    Jeg håber, at der ikke bliver mere bøvl med de ører! Rune har selv været ørebarn, så han ved alt om, hvor træls det er. Der er hue på ude nu, så vi kan passe godt på de ørebasser.
    God bedring til dig også ;)
    Kram

    SvarSlet