søndag den 17. januar 2016

Barsel, Lalandia og familietid

Så blev det i tirsdags min sidste arbejdsdag og nu kan jeg kalde mig selv mor(til snart to) på barsel, det er ikke dumt! 
Jeg har allerede i den grad nydt, at alt afslutnings-skole-stress og kropsoverbelastning er byttet ud med ro og energi, som gør, at jeg føler mig helt lykkelig :-) 

Det føles ti gange nemmere at være højgravid, når man kan tage det hele i et roligt tempo og hvile sig i løbet af dagen. 

I torsdags kørte vi mod Lalandia, hvor vi de sidste 4 dage har leget, grinet, badet, bowlet, rutschet, malet, hygget, smovset og nydt hinanden og stedets muligheder sammen med Runes familie. Dét har været fedt for både store og små og jeg er sikker på, at det ikke er sidst gang, at vi tager sådant et ophold.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar