fredag den 29. januar 2016

En perfekt barselsdag

Fredag og på barsel - en rigtig god kombi!!! 
Har nydt en dejlig dag, hvor jeg først sov længe, fordi Rune tog Malua og fik hende i børnehave, så da jeg vågende lidt i 9.00, var de på vej ud af døren. 
Så nød jeg lidt morgen-tv og morgenmad, hvorefter jeg tog ned i Vejgård by og shoppede lidt, der var nemlig gode tilbud i de lokale butikker, så der blev både til lidt nyt til mig og til Malua.
 Bagefter tog jeg i svømmehal og fik både svømmet og slappet af i det varme bassin. 
Så nød jeg en lækker bager-sandwich OG fastalavnsbolle fra bageren, og så var det også tid til en lille lur.
Efter en halv time på sofaen hentede jeg min dejlig tøs i børnehaven og vi eftermiddagshyggede og lavede hjemmelavet pizza til far kom hjem fra arbejde. 
Nu er der dømt weekend med min dejlige familie og faktisk en forlænget weekend for Malua og jeg, for vi skal holde tøse-fridag på mandag sammen.

 4 uger til termin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar