torsdag den 21. januar 2016

Jeg nyder det

Barsel er fantastisk! 
Jeg nyder roen, at få hvilet og en masse ting på min to-do-liste. Det er skønt! Derudover har jeg overskud, mere energi og masser af tid med Malua, som nyder at sove længe hver dag, møde sent og blive hentet tidligt. 

Jeg får ryddet op, sorteret og streget ting ud på min to-do-liste, som længe har stået der. Åh det føles godt!

Udenfor ligger sneen så smukt, og den er altså ikke nær så irriterende, når man har barsel og god tid.

Maven vokser og kan vist nu kaldes lidt af en "dunk". Men jeg er stolt af min dunk, som får man kram og kys hver dag af både den yngste og de ældste fra M10.

Den anden dag ryddede jeg op i mine skoleting. Det blev til lidt af en bunke affald!!! Men Gud hvor det føltes rart at få sorteret alt i gennem og få lavet et nyt system. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar