lørdag den 9. januar 2016

Sneweekend

Der er lidt stille på bloggen i tiden, og det er der en god grund til, for jeg er højgravid og trææææt! 
50 timers arbejdsuge, plukveer, dårlig nattesøvn, masser af forberedelse, elevarrangementer, rettearbejde mm. Den lille rest energi jeg har haft tilbage efter en lang dag på job, er blevet brugt på sofaen med min lille dejlige familie.
Jeg er mør og megaaaaa klar til barsel - heldigvis sker det også på tirsdag, så jeg skal bare lige samle kræfter til to arbejdsdage mere. Det tror jeg godt, jeg kan, selvom jeg synes det er lidt hårdt, at jeg de næste dage skal sige farvel og på gensyn til alle "mine" børn på skolen. Jeg kommer virkelig til at savne dem, men jeg ved heldigvis også, at de kommer til at savne mig. 

I dag har jeg brugt mine kræfter, som heldigvis er ganske gode i dag pga en god nattesøvn, på en tur på kælkebakken og på snemandsbygning. Det var mest Malua og far, som kælkede og byggede snemand, men jeg sørgede da for at heppe og tage billeder. Det var helt i top på hygsomhedsskalaen! 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar