tirsdag den 26. januar 2016

Gravid uge 36

Tik tak.... Ugerne er jo pludseligt bare fløjet af sted og om under 5 uger er det termin. 
Jeg kan slet ikke forstå det!!!! 
Jeg nyder stadig min barsel utroligt meget og har slet ikke travlt med at nå til slut februar, selvom jeg virkelig glæder mig til at møde den lille sprællebasse i maven. Det her barselsgear, som man gearer ned i, når man sådan får barselsorlov giver en ro og afslappende følelse, som man ellers sjældent når. Jeg elsker det! Friheden og det der med ikke at skulle noget.
 Ja ja hvis det fortsatte i det uendelige, ville jeg da helt sikkert blive træt af det på et tidspunkt, men det er jo på lånt tid, og derfor nyder jeg det nok ekstra meget. 

Efter nogle uger uden alt for mange fysiske gener, kan jeg godt mærke, at kroppen i den grad har behov for ro. 

Baby fylder og trykker og kroppen giver sig for at blive klar til fødslen. Jeg skal ikke vove mig ud på alt for lange gåture og skal passe på mig selv. 

Men generelt har jeg det godt og udover, at jeg vender mig en del gange i løbet af natten, fra den ene side til den anden side og tilbage igen, ja så har jeg det ret fint. 

MEN den der følelse, jeg havde for 2 uger siden, hvor jeg tænkte, at graviditet var det bedste i verden, og at jeg kunne være gravid for evigt, den har jeg (heldigvis) ikke mere.
Jeg glæder mig ligeså stille til at få min egen krop igen og til mere bevægelsesfrihed, løft og fysiske ting. 

Om en uge skal jeg til jordemoder, hvor vi skal snakke fødsel. Det glæder jeg mig til :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar