søndag den 10. januar 2016

Gravid uge 34

Tyk og besværet er tillægsord, som er kommet indenfor de sidste par uger. 
I uge 30 havde jeg det nemt og ubesværet på mange måder og nu føler jeg mig kæmpe, tung og belastet. 
Jeg glæder mig virkelig til at kunne få barsel nu - heldigvis er der heller ikke længe til. 
Ryggen gør ondt, og jeg kan ikke rigtigt finde gode stillinger til at sidde rigtigt godt på hverken stole eller i sofaen og om natten skal der skiftes sovestilling mange gange! 
Bækken gør mere ondt og jeg har rigeligt med plukveer, når jeg fx er på en lang arbejdsdag eller laver for meget.
Jeg er også begyndt at få vand i kroppen, hvis jeg ikke får benene op. Og det er jo svært, når jeg er på arbejde, så det bliver godt med mere hvile i løbet af dagen, når det hedder barsel fra på tirsdag af. 

Baby er meget aktiv og giver den virkelig gas i maven i tiden - det gør ikke ondt, men jeg kan ikke undgå at stoppe op, når der bliver givet max gas og energi derinde. Søde lille baby :-)

Vægten siger plus 10 kilo, og det kan jeg bestemt godt mærkes - jeg føler mig tung!  Så når jeg taber noget på gulvet, skal det lige overvejes, om det er værd at samle op..... 

Jeg føler mig slet ikke klar til babys ankomst endnu, selvom der er vasket tøj, redt seng osv., men jeg er sikker på, at det kommer sammen med de næste ugers barsel og ro. 


Ja og navnet mangler vi stadig!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar