onsdag den 30. marts 2016

4 uger gammel

Så blev vores lille Masja-fidus 4 uger gammel. Jeg synes, det er dejligt, at hun bliver ældre, for nu kan man se, at hun forstår mere og giver nu også lidt igen i stedet for kun at være en lille spisende, sovende og skidende baby. Jeg glæder mig til de første smil og den kommunikation babyer tillærer sig i den kommende tid. 
Jeg er egentlig nok mest til lidt større babyer end de helt små, selvom sådan en lille sovende baby-engel er helt fantastisk at se på. Men jeg synes, det er rart, at man kan lave lidt mere med banditten. 

Men nu begynder jeg/vi ligeså stille at lære hende at kende, og det er altså rart. 

Hun er på mange måder meget lig sin storesøster - spiser godt og meget, sover fint og kan også sige fra.
Hun kan godt blive lidt overtræt om aftenen, men der får hun bare mest lov at hænge på mor og i brysterne - så er hun okay-tilfreds.

Om natten bliver der spist en del gange, så mor har brug for en lur, ligesom lillesøster, hver dag helst. 
Det natte-show er det hårdeste at vænne sig til som ny mor igen, men heldigvis bliver det jo bedre med tiden. Dét glæder jeg mig altså ret meget til ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar