søndag den 6. marts 2016

Babylykke

Så skete det!!!! Den længeventede og meget ønskede lille lillesøster kom til verden. 
Onsdag d 2/3 kl 21.41 så hun dagens lys, og hun var/er bare helt perfekt og velskabt!

 Hun blev født med en kampvægt på 3300 g.(præcis som storesøster) og en længde på 50 cm(lidt mindre end storesøsters 53 cm) 

Her er hun så: Masja Clemmensen Meier.



Der er SÅ meget at skrive og fortælle ovenpå sådan en omgang fødsel, kærlig og familieforøgelse, og jeg vil gerne have skrevet det hele ned, så Masja engang kan læse alt om sin første tid ligesom Malua kan læse om sin første tid engang her på bloggen. (For det er jo dem det hele i bund og grund handler om - de er grunden til at bloggen opstod og grunden til, at jeg jævnligt skriver herinde. Bloggen er deres barndomsminder og min kærlighedserklæring til dem.)

Men jeg bruger pt alt min tid på min skønne familie, så alle de dejlige ting, jeg vil have skrevet ned omkring fødsel og den første tid kommer løbende.  

Men altså kort beskrevet, så går alt simpelt hen så godt herhjemme. Masja er så kernesund! Hun spiser, skider og sover - ligesom en rigtig baby skal. Hun er en sej tøs, som fik mælken til at rende til på kun ét døgn og som allerede har travlt med at blive stor og tyk :-) 

Den stolte storesøster er SÅ fantastisk! Hun hjælper med det hele og mysser, krammer og passer SÅ godt på sin lillesøster. Det er ganske rørende og kæmpe stort for en lille pige på endnu kun 3 år. 
Jeg kan næste ikke rumme alt den kærlighed - det gør mig stolt og lykkelig! 

Nå men nu vil den glade trætte mor skynde sig at tage en lur, mens farmand og Malua er i svømmehallen med vores naboer og mens Masja-musen putter. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar