tirsdag den 1. marts 2016

Vi venter endnu....på en forårsbaby

Så blev det sørme også 1 marts og forår - og baby er stadig ikke på vej. 
I går var der skudårsdag, d 29/2, og jeg klemte benene godt sammen, for jeg ville så gerne vente til min. 1 marts, så vores lille pige kan holde fødselsdag på sin rigtige fødselsdag hvert år. 
Så nu bliver det officielt et forårsbarn, og selvom jeg selv er vinterbarn, så synes jeg altså, at det er meget hyggeligt med endnu et forårsbarn. 

Nu må hun til gengæld godt snart komme!!!!! Jeg er ved at være temmelig utålmodig og spændt på det hele! 

Så baby: kooooom nuuuuu!!!!!


Nå men der kan da max gå 9 dage mere, for så kan man blive sat i gang. Jeg håber dog, at det sker inden!!! 

I dag står den på sidste jordemoderbesøg. Jeg håber, at hun måske kan hjælpe med at sætte gang i noget.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar