tirsdag den 22. marts 2016

Forårssol og is

Vi har nydt en dejlig dag i haven og med en lille gåtur og is på havnen i Vestbyen. 
Det er sådanne skønne dage, der gør glæde for alle herhjemme. Ro på og masser af familietid.

Mine skønne skønne piger <3



"mor jeg tager lige et billede af mig selv"

Det går simpelt hen så fint med lillesøster OG storesøster herhjemme. Malua elsker sin lillesøster SÅ højt og er hele tiden på pletten for at få lov at hjælpe til, kysse og lege med hende.
Vi er altså bare heldige! 

Lillesøster er dog stadig lidt kedelig, for hun sover jo det meste af dagen. Men snart bliver hun vel mere vågen og kan leges lidt mere med. Hendes rytme er 1-1,5 times vågentid og en 3 timers lur. Og hun spiser det meste af sin vågentid. Om natten sover hun fra kl 19-21 til en kl 6.30 om morgenen. Der skal selvfølgelig ammes nogle gange i løbet af sådan en nat.

Jeg er kommet dertil, hvor jeg bare ammer i søvne om natten. Dét fungerer så fint og med en lille lur i løbet af dagen, så er jeg altså ret frisk til at kunne klare det hele. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar