tirsdag den 15. marts 2016

En weekend i helvede

Fredag havde Masja og jeg besøg af sundhedsplejersken, og vi fik så meget ros. Masja havde, 8,5 dag gammel, allerede taget 400 G. på. Suuuuper amning!!!! Suuuuper stolt mor!!!! 

-det holdt så lige indtil lørdag morgen, hvor jeg frys, rystende og havde feber. Mega dårlig timning, da Rune skulle arbejde fra tidlig morgen til sen aften hele weekenden. 
Shiit hvor havde jeg det elendigt. Jeg kan dårligt huske, hvornår jeg sidst har været så syg?!
Jeg frøs og kunne slet ikke få varmen, derefter fik jeg svedeture, hvor sveden løb af mig! Heldigvis havde Malua allerede booket en "ferie"overnatning hos morfar, så jeg skulle "kun" tage mig af min baby! Ja tak, det krævede også alt min energi, og vi lå i sofaen eller sengen hele dagen. 

Søndag morgen vidste jeg godt, at feberen og ubehaget var kommet pga et betændt bryst, så jeg fik tudende ringet til vagtlægen og bestilt noget pencilin. 

Nu virker pencilinen, brystet er ligeså stille i bedring og jeg er næsten mig selv igen. 

Jeg håber, at det nu kun går fremad og jeg er helt tilbage i amme-top-form inden weekenden igen. Sikke en ubehagelig oplevelse - dem behøver jeg bestemt ikke flere af!!

I dag skal vi, sammen med Runes forældre som har hjulpet til herhjemme med Malua siden i går, ind på skolen og se High Shool musical, som Rune har brugt så utroligt mange timer og resourcer på at lave. Vi glæder os!!! 


Mine dejlige børn <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar