fredag den 12. oktober 2012

Barsel, sejltur og haveprojekt

Rune er ovenpå efter sin operation igen. Han NYDER at kunne se verden klart og flot - og han NYDER, at han ikke skal døje med kontaktlinser, briller, tørre sviende øjne og lignende. Det er bare det bedste, han længe har gjort for sig selv!

Rune har i denne uge barsel og i næste uge efterårsferie, så vi nyder rigtigt tiden sammen. Vi var på minicruise til Oslo med bedsteforældre her onsdag til torsdag -det var en super tur som alle nød i stor grad. Vejret var skønt med solskinsvejr, og vi havde den dejligste indsejling til Oslo.
Malua nød opmærksomheden fra både mor, far og alle tre bedsteforældre. Rune og jeg var også en tur i wellness og spa, og ih hvor var det skønt og afslappende.

Lidt billeder fra vores dejlige Oslotur:


Morfar leger med Malua aftenen inden vores tur. Her får hun lige en tur i sin gåvogn.


Kahythygge - Farfar legr med Malua

To skønne banditter

4 stk. Clemmensen

3 stk. Meier

Hygge i restaurant

 

3 skønne bedsteforældre, som ALTID hygger sig gevaldigt sammen

Der blev også tid til lidt far/datter hygge


 

Malua spiser ved mor - og rykker lidt i tøjet samtidigt

Det er hyggeligt med lidt smagsprøver ved bordet - Malua ELSKER mad

"Mere mad mor"

En sød lille hånd, som farmor forevigede

3 stk Clemmensen Meier

Ih jeg er SÅ stolt over min dejlige lille familie - hvor er jeg dog HELDIG!
 

-Nå ja, og så står den i dag på haveprojekt for Rune og vores nabo Mac. De skal have væltet hele vores store, genstridige, grimme og vildt-voksende hæk. Så der er lejet minigraver og kædesav og de knokler derud af. Jeg skal nok smide billeder ind af projektet, når vi er kommet lidt videre i forløbet. -Jeg(moren) passer mit sovende barn(og skriver blog), imens mændene arbejder:o)

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar