søndag den 21. oktober 2012

Det var så den efterårsferie...

Sikke da efterårsferien er fløjet afsted - og sikke mange skønne oplevelser vi er rigere!
Tirsdag stod på den lækreste brunch og MASSER af hygge og skolelærersnak ved Maria, Per og Noah i Nibe. Sikke vi fik sludret, grinet og hygget. De slags dates må vi helt sikkert have nogle flere af.
Maria og jeg har været veninder i 25 år - det er vildt at tænke på. Vi mødte hinanden i vores første børnehave, hvor vi var de eneste piger blandt en masse drenge. Jeg husker stadig, hvor vi hyggede os med at lave masser af perlebakker og lege med dukker, mens drengene legede vilde drenge-lege. Vi holdt godt sammen, vi to piger!
Malua er den eneste pige blandt hanerne i mødregruppen, og hun bliver også den eneste pige i sin dagpleje - jeg tænker, at det ikke gør så meget, så længe de er så små. MEN jeg håber da, at hun får en veninde eller flere at lave perlebakker og lege med dukker med, når hun kommer i børnehave en gang, FOR der er jo forskel på piger og drenge og på deres lege. -Og måske ses hun, ligesom jeg, med disse veninder om 25 år, når de selv har fået børn?!

-Tilbage til efterårsferien:
Onsdag kørte vi til Fredericia, hvor vi skulle i teateret og se Aladdin - og sikke dog en musical!!! Det var virkelig underholdning på højt niveau. Malua blev passet af farmor og farfar, og det gik så vældigt! Det er dejligt, at hun ikke bliver utryg ved at hendes mor og far smutter en stund, SELVOM jeg synes, at hun godt kunne have savnet sin mor bare en lille bitte smule.... :o)
Men jeg skal vist ikke klage!

Torsdag var vi på besøg i Middelfart ved Lærke, Anja og Ir. Det var super hyggeligt, og hvor er det fantastisk at diskutere børn, forældreliv og alt muligt andet med to mennesker, som man er noget så enige med på så mange punkter!

Fredag fik lille Malua sin 5 mdrs vaccinationer. Det resulterede i over 24 timers forholdsvis høj feber -stakkels mus. Heldigvis er hun feberfri i dag(søndag). Dog klarede hun det hele i stiv arm og kunne stadig grine og smile, så det var dejligt at se, men hun var noget mere pyldret samt morsyg og babse-trængende!

I dag står den på besøg af endnu en gammel veninde samt tøsehygge på Propaganda med mine skønne semi-veninder. Ih hvor det dog bliver en skøn søndag!




Spiller guitar med far

Hjælper far i køkkenet

                                           Så glad kan man være, selvom man har høj feber :)

 



På besøg hos Lærke.



På gåtur i Fredericia.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar