søndag den 7. oktober 2012

En stakkels blind mand

Ja Rune har været en stakkels "blind" mand de sidste dage efter sin øjenoperation. De første 3 dage efter operationen sov han cirka 20 timer i døgnet, så det var ikke meget Malua og jeg så til ham - men det er dejligt for ham, at han er så god til at sove fra alt slags sygdom. Han havde ondt i øjnene og var meget lysfølsom. Dog er det gradvist blevet bedre, og i dag har han været forholdsvis frisk. Det har både Malua og jeg nydt godt af:o)

I morgen skal han til tjek i Kolding, og derefter så skal øjnene bare have fred og ro, så de kan komme sig helt ovenpå operationen. Forhåbentlig har han et perfekt syn inden længe.
Jeg har derfor sørget for og plejet to stk. banditter siden onsdag - Rune elsker fyldte vandbakkelser, så jeg bagte friske vandbakkelser hver dag til ham- det blev til 5 portioner i alt. Det hjalp lidt på humøret :o)

Nu står den på en uges barsel for Runes vedkommende og derefter en uges efterårsferie. Vi har så mange skønne planer, så det skal nok blive nogle fantastisk dejlige uger.

Vi skal på minicuise til Oslo med Maluas bedsteforældre på onsdag - det er en lille gave Malua har givet dem. Så nu kan bettepigen snart prale af at have været: til land, til vands og i luften. -Ret sejt, når man kun er knap 5 måneder gammel.

En par af Rune vandbakkelser - det blev til MANGE, for der blev cirka 10 af hver portion. Og jeg bagte, som beskrevet, 5 portioner i løbet af 3 dage:o) MEN han ELSKER vandbakkelser, så Moni bager gerne!
Jeg fylder dem med hindbærcreme og/eller bærsymfonicreme og med glasur på toppen -lige som han kan li dem:o)


Lige lidt billeder af en SKØN pige!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar