søndag den 28. oktober 2012

Dagplejebesøg og om hvordan jeg lige blev moster

Ja, det var så endnu en uge! Nu skriver vi snart november og liiige om lidt er det december, jul og nytår - ih altså jeg kan slet ikke følge med!!!
Vi var i denne uge på besøg ved Maluas kommende dagplejemor Corna. Malua fik vældigt charmeret Corna, så Corna var bestemt ikke utilfreds med at skulle passe hende engang i det nye år. Heldigvis er der lang tid til endnu, for jeg er da SLET ikke klar til hverken den ene eller det andet, som hører med i den forbindelse! Men det skal nok blive godt......til den tid, det er jeg sikker på :)

Vi var i går(lørdag) på besøg i Århus hele dagen, hvor Malua rigtigt fik snakket med sin lille kusine Rebekka. Det var super hyggeligt, at se de små piger sammen! Vi andre(voksne) hyggede os også i stor grad - og fik snakket om alt fra a-z.
Ioanna og jeg blev enige om, at vi havde mere lyst til at være "moster" i steder for "tante", så nu er jeg altså ikke tante Monica mere, men i stedet moster Monica. -En "moster" er altså bare liiige en tand mere hyggelig og sød end en "tante", mente Ioanna og jeg :o) Og eftersom jeg ikke har nogen søskende og Rune kun har én bror, så bliver der jo ikke andre titler at få, så det er med at vælge dén helt rigtige!!

Lidt billeder fra den sidste uge
På vej i legestue i Markus kirken

På vej på besøg ved den kommende dagplejemor Corna

Drille-mor

På besøg i Århus ved Onkel Kaare, Moster Ioanna og kusine Rebekka.

Brødre, fædre, onkler.

Gåturshygge :)

Mænd med barnevogne er et hit!

Smukt efterårsvejr

Sveskegrød er godt!



Kusinehygge:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar