tirsdag den 22. december 2015

10 år med manden i mit liv

For 12 dage siden var det d. 10. december, dagen som hvert år markerer, at Rune og jeg har været sammen endnu et år. 
I år var det en endnu mere speciel dag(eller speciel og speciel kan man vist ikke rigtigt sige, når det ikke ligefrem er en dag, vi fejrer) for vi havde nemlig 10 års dag sammen! 

10 år sammen med manden i mit liv! Det er sgu lidt vildt! 

Sikke mange ting, vi har oplevet, set, og opnået sammen! Vi har grædt og grint - haft opture og nedture - aller aller flest opture, men mest af alt har vi elsket! Elsket hinanden, livet og vores liv sammen! 

Jeg kan med hånden på hjertet sige, at det har været de 10 bedste år i mit liv og at jeg 99% af tiden har været glad og lykkelig. Lykkelig fordi jeg er sammen med den rette, er jeg sikker på. 

Rune gør mig et bedre mennesker på så mange områder, han lærer mig ting, han udfordre mig, han giver mig energi, han lader mig sove, når energien mangler, han tager mig i hånden og er der altid, han giver mig en krammer, når jeg har behov for det og også når jeg ikke har behov for det men fordi han har lyst, han kysser mig, komplimenterer mig, oplever verden med mig, han gør mig til en endnu bedre mor ved at være verdens bedste far og han er bare Rune! 

Rune som jeg forelskede mig i en sen aften for 10 år siden i en lejlighed i Nørresundby, efter vi havde spist en lækker middag, drukket vin og Runes hjemmelavede drinks og snakket uafbrudt i 10 timer. 
Snakket om livet, forventninger til livet og om fremtiden. 
Ja vi fik faktisk snakket om rigtigt meget på sådan en 1. date. 
Næsten morgen( ja jeg endte med at sove i den lille lejlighed i Nørresundby ved den 26 årige friske mand, som sagde "jeg sover altså nøgen") tog jeg hjem og tænkte: det var lige godt utroligt, kan mænd virkelig være sådan?! 
Hvis det er sandt, så er dét manden, jeg må ha', og så slipper jeg ham ikke igen! Rune var/er nemlig som ingen mand, jeg før har mødt. Helt igennem interessant, interesseret i alle andre, velovervejet, morsom, empatisk, vidende, kærlig og spændende! Ja jeg var vist forelsket, jeg var i hvert fald faldet for ham den 26 årige...... som sov nøgen! 

Den efterfølgende historie kender I nok, hvis I læser med på bloggen. Vi blev kærester, flyttede sammen, renoverede hus, rejste, købte somnerhus, blev gift, blev ansat på samme skole, rejste noget mere, blev gravide, fik en fantastisk datter, købte nyt hus, renoverede igen, rejste ud i verden igen og elskede hinanden, hele tiden og endnu højere. 
Og ja i dag sover vi alle 3 nøgne, for sådan sover vi bedst :-) 

Nu starter vi snart er nyt kapitel: nemlig forældre til to. Jeg er spændt på, hvordan det bliver, men jeg er ikke nervøs for, om vores forhold kan holde til det, for det ved jeg, at det kan! 
Vi har været alle skilsmisse-skaberne igennem, og vi er hver gang kommet stærkere og styrket igennem det, så det her klarer vi da også! 

Jeg glæder mig til at opleve det hele med min dejlige mand! Og til at leve et helt liv med manden i mit liv, og til at se hvor livet fører os hen og hvor vi sammen tager det. 

10 år kan godt lyde af meget og af mange år, men ikke når man er sammen med den rigtige, så er det faktisk ret kort tid. 
Jeg stiller mig ikke tilfreds, før vi sammen om 59 år som 90 og 95 årige kan fejre krondiamantbryllup og danse tæt sammen, som vi gjorde det for 10 år siden og som vi har gjort siden! 

Jeg elsker dig Rune! Manden i mit liv, far til vores barn, far til vores kommende barn(som pt spræller af lykke i min mave), som livsledsager og som bedste ven! 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar