mandag den 28. december 2015

Julebowling

D 23 december var vi og morfar ude at bowle. Det var Maluas ønske at prøve at komme ud og bowle, og det var virkeligt en fornøjelse! 
Især fordi jeg vandt over både min far og mand :) Gravid i uge 31.... 
Ja jeg følte mig faktisk ret så sej! 

Malua nød det og gjorde det rigtigt fint! Hun hoppede og dansede af glæde, når hun lavede en "strike" (det kaldte vi det, når alle kejlerne var nede, både i et som i to kast) 








Midt i første spil førede Malua rent faktisk over os andre. Vi skulle vist liiiige varmes op :) 

Det er bestemt ikke sidste gang, at vi skal ud at bowle! Vi havde det så sjovt med det! 
Min far og jeg bowlede en del ved særlige lejligheder såsom fødselsdage osv. før jeg fandt mand og fik barn, men det må vi vist til at indføre engang i mellem igen, for det er et spil alle kan være med til og som giver smil på læben.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar