tirsdag den 22. december 2015

Navne!!!!!

Jeg er ret meget tysklærer på mange plane! Faktisk så elsker jeg at planlægge, sætte ting i kasser og være på forkant med de fleste ting! Jeg er en organisator, som elsker at organisere i stedet for at lade andre gøre det - de fleste elsker også at lade mig gøre det, for de ved, at jeg er god til det! Dét passer mig bare bedst at være den, der liiige ordner det, "Ordnung muss sein!"
Derfor passer det heller ikke hverken mig eller mit planlægger-gen for godt, at vi endnu ikke har fundet et navn til lillesøster! 
Jeg gad godt, at det allerede forlængst var på plads ligesom med Maluas navn, men det er det altså langt fra.
Jeg har brugt en del tid på nettet på at finde det helt rigtige navn, men det er ligesom ikke rigtigt dukket op endnu. 
Rune er kommet med lidt forslag, og jeg er kommet med lidt forslag, men ingen navne har ligesom givet os det kick, som Maluas navn i sin tid gav os. 

Vi har stadig to måneder til at få frem til et passende navn, før lillesøster kommer, MEN min indre organisator mener nu godt nok, at det skulle have været på plads for 2 måneder siden. 

Så hvis I har et godt bud på et navn til "lillesøster", så er vi lydhør! Det må gerne passe godt til Malua, gerne ende på A, ingen dobbeltnavne og ikke være alt for langt. 

Ja og så mangler vi også stadig et navn til vores hus. Det hed Rene, da vi købte det, men efter vores byggeproces og husets forvandlingen til et helt andet og nyt hus, skal det ligesom også have et nyt navn. -det haster dog lidt mindre end lillesøsters navn :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar