tirsdag den 22. december 2015

Glukosebelastning, julestemning og ny kæreste

Så skriver vi d. 22. december, hvor er det vildt, at der er jul om kun 2 dage! Forventningen er stor og vi glæder os til at fejre jul på M10 og til skønne dage med masser af julefrokoster og familietid. 

Jeg har startet min dag på sygehuset, for i dag står den på glukosebelastning for mit vedkommende, for at tjekke om jeg har udviklet graviditetssukkersyge. Det tjekker man alle gravide, som er i risikozonen eller har sukkersyge i familien - det har vi på min mors side, så derfor skal jeg tjekkes. 
Puha det smager ikke specielt godt og kroppen bryder sig ikke om at starte dagen fastende og derefter at skulle i gang med en ordenligt omgang sukker. MEN det er godt at blive tjekket, og jeg satser på, at jeg klarer frisag som sidste gang. 

I aften får vi besøg af min far med påhæng.... Ja han har mødt en ny, veninde, kæreste eller hvad man nu kalder det i den alder. De har været sammen i nogle måneder, og nu glæder vi os til at møde giraffen! Det bliver spændende! 

Ellers står de sidste to dage inden jul på ren julehygge. Vi skal have handlet lidt ind, pakket de sidste gaver ind, i zoo OG ud at bowle. 
-det er nemlig et højt ønske fra Maluas side at prøve at bowle, så det skal vi i morgen. Hun glæder sig helt vildt, så jeg kan godt være lidt bange for, om hun bliver skuffet, meeen mon ikke vi andre kan sørge for, at det bliver lidt af en fest :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar