torsdag den 3. december 2015

Den søde juletid

Nøj hvor vi hygger os med julen herhjemme. December er dog startet med en voldsom masse arbejdstimer, da vi har haft lange dage med skolehjemsamtaler og Rune har vi nærmest ikke set siden lørdag, da han laver lys og lyd til et juleshow på skolen.
MEN vi julehygger alt det vi kan.
Nissen kommer hver dag med en gave og så bliver der åbnet julekalendere og tændt kalenderlys. Malua vågnede allerede kl.6.00 i morges og var på vej ind efter sin kalendergave, MEN senere på morgenen skrev vi så sammen et brev til nissen om, at han måske kunne komme om eftermiddagen i stedet for, fordi så kunne man(Malua) bedre sove længe om morgenen - vi håber, han skriver tilbage :)

I børnehaven bliver der lavet hemmeligheder, og jeg kan næææææsten ikke vente med at pakke lige præcis dén gave op juleaften. Det er vist også den eneste gave, som jeg ikke ved, hvad indeholder.
Jeg har nemlig både hjulet min far, svigerforældre og Rune med at købe gaver til mig. Det gør mig ikke noget, for det er gode gaver, jeg får. Men det gør mig heller ikke noget, at jeg kan glæde mig til at åbne Maluas hemmelige hjemmelavede gave d. 24.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar