torsdag den 26. april 2012

1 uge tilbage +/-

Det er mærkeligt, at terminen nu kun er én uge væk. Fødslen kan derfor ske når som helst, det skal være - nu, i morgen eller om 14 dage. Det er mærkeligt, at gå i denne venteposition. Man går ligesom i sin egen lille venteboble og venter...... Jeg kan godt mærke, at tålmodigheden virkelig bliver sat på en prøve. Men på den anden side er det også skønt at gå og forestille, drømme og forvente, hvad tiden efter fødslen mon byder på. Jeg er sikker på, det bliver en fantastisk tid!
Rune arbejder en del, så jeg får dagene til at gå med svømning, oprydning, sortering, hyggedates, netsurfing osv.
Heldigvis har vi slet ingen planer her i weekenden andet end at nyde hinanden og det gode vejr - hvis jeg altså ikke føder inden:)

Ved jordemoderen i tirsdags blev baby skønnet til 32-3300 g. Så hun mente, at bettefis ville veje omkring de 35-3600 g. ved fødslen -altså en rigtig gennemsnitsbaby.
Hovedet var stadig ikke helt nede i bækkenet og havde derfor ikke sat sig helt fast endnu. Men det kunne godt være, at det først gjorde det, når fødslen gik i gang. Så jeg skulle bare vente og se tiden an....

Det er også en mærkelig tid for Rune. Hver dag ved han ikke, om det er hans sidste arbejdsdag, inden baby kommer. Han mobil er hele tiden tændt og på lyd, så han er også total klar, hvis det pludselig er nu. Men nu må vi se, hvornår baby vil ud?! Vi er klar til at fejre fødselsdag i hvert fald :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar