fredag den 20. april 2012

Weekend og hygge

Så er der weekend. Og jeg har endda været lidt på arbejde i dag, så det føles ekstra godt med weekend. Jeg var på skolen og hjælpe mine 10. klasser lidt med deres tyskdispositioner. De savner mig, og jeg savner dem, så det var dejligt med et lille gensyn. Skønne skønne elever!

Ellers står weekenden på restaurantbesøg i aften med far. I morgen står den på haveprojekt ved naboen(mest for Runes vedkommende) og masser af nabo-hygsomhed i løbet af dagen.

Det er godt med lidt planer, så tiden kan gå stærkt :o) I dag er der kun 13 dage til termin, jubiiii :o)
Bettefisen fylder godt i maven nu - og hun kan virkelig få maven til at se underlig/sjov ud, når hun hygger sig og møver rundt derinde. Det kan også gøre lidt ondt, når numsen eller fødderne kigger forbi min ribben -av. -Men det er jo ikke hendes skyld, at jeg ikke har en større hule til hende derinde. Hun får virkelig også øvet sig i at trække vejret, for hun har hikke en del gange i løbet af døgnet. Dygtig pige:o)

Ih hvor vi glæder os til at møde hende (ja, jeg har vist nævnt det før)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar