onsdag den 18. april 2012

38 down - 2 to go

Ja, som beskrevet i overskriften, så er der kun to uger til terminsdatoen. Hvor er det dog mærkeligt. På en måde er tiden gået vanvittigt stærkt, og på en anden måde, synes jeg, at jeg har været gravid i en evighed. Jeg kan næsten ikke huske, hvordan jeg så ud, før jeg blev gravid.

De næste to uger har jeg med vilje ikke lavet så mange planer, så der er god tid til at slappe af og være klar til, når det hele sker. Vi glæder os hver dag og føler os så parate, som vi kan blive. Alt herhjemme er i hvert fald klart - tøjet er vasket, børneværelset er indrettet, vuggen er redt og står ved sengen, syghustaske til mor/datter er pakket og fryseren er nogenlunde fyldt op med mad. -Så kom du bare, bettefis - vi glæder os ubeskriveligt meget til at møde dig!

I weekenden var vi i sommerhus i Hals med vores forældre. Det var en skøn tur som bl.a. bød på nedrivning af skur, plankeværk, fældning af masser af træer,ned klipning af MEGET voldsom grantræs-hæk samt tur til Skagen/Grenen, god grillmad og masser af hygge(og babysnak)

Lidt billeder fra en skøn weekend:

Rune sætter lige så stille gang i bålprojektet. Et bål med en levetid på 2,5 dag, men for søren, der blev altså også brændt MEGET træ af. Det sparede os for MANGE ture på lossepladsen. -Og der kun "kun" et par beboere, som blev sure over det.

Jeg tømte skure og smed ud i stor grad. Bagefter kom Rune med sin hammer, sav og råstyrke og væltede lidt her og der... Der røg også en postkasse i farten - men hva satan, han er jo effektiv!

Vores skønne forældre klar til gåtur.

På vej på tur. Rune og jeg førte an, for det var en hemmelighed, at turen gik til Skagen. Et glædeligt gensyn for H og G, som ikek havde besøgt Skagen de sidste 20 år, og siden Rune var lille dreng.

Efter en is / hotdog gik vi en skøn tur i dejligt solskin ud til Grenen. Dog i et tempo, hvor den gravide også kunne være med :o)

Til trods for de mærke skyer, forblev vejret fantastisk.
To kommende bedstefædre, en kommende far og mor ved de to vande ved Grenen.

Maven blev også lige luftet lidt :o)

To par flotte fyre.

Og bålet fik lidt ekstra nærring, da vi kom hjem. Det var ren Skt. Hans stemning.

Der var god gang i det!

Jeg havde mit eget "bål" indenfor på sofaen. Jeg var lidt træt efter en lang skøn dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar