fredag den 13. april 2012

Sommerhushygge

Vi er på vej i sommerhus i Hals med vores forældre. Det skal nok blive en god weekend. Vi regner også med at fælde et par træer deroppe og nedrive et af vores fire skure deroppe. (staves skure sådan???)

Så nu er trailer og bil pakket, og vi er klar til at køre. Jeg glæder mig til at nyde lidt fuldtidshygge med Rune igen. Det har været mærkeligt at undvære ham hele ugen til arbejdet efter en skøn påskeferie sammen.

Dog har jeg haft masser af skønne aftaler hele ugen og har det også næste uge, så tiden går sådan set okay stærkt!
Torsdag var vi til fødselsforberedelse - puha det gjorde mig godt nok lidt nervøs for fødslen! Men jeg tænker pt: kan det virkelig være så slemt, som de siger?! -Ja der er jo i hvert fald ingen vej uden om, så det finder jeg snart nok ud af!
-Så i stedet for at være bange og nervøs for den, har jeg bestemt mig for at glæde mig til den og tage det hele, som det kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar