onsdag den 11. april 2012

Den søde laaaange ventetid

Tid er et underligt begreb  - nogle gange flyver den afsted og andre gange går den viiiiirkeligt langsomt. Rune er startet på arbejde igen, og jeg prøver at fylde dagen med spændende indhold - det går også meget godt, men jeg er bare så spændt og ivrig nu på det hele, at det er svært, ikke at synes, at tiden går laaaangsomt.... 3 uger tilbage!

Vi nød påsken med masser af hygge. Vi var til påskefrokoster, ude at spise, i bio, gik skønne ture, lavede lækker mad og råhyggede som aldrig før.

I går var vi til jordemoder og til forældreforberedelse med fokus på amning. Jordemoderen sagde, at alt stadig var lige som det skulle være, og vi blev meget klogere på babyer ved forældreforberedelsen.
Da jeg var den, som var længst i termin til forældreforberedelsen, fik jeg lov at demonstrere de forskellige amningsstillinger. -Så efter at have ammet dukkelise i mange forskellige stillinger, burde jeg være klar til at gå i krig med det amning i samarbejde med bettefisen :o)

Vi fik snakket en del med jordmoderen omkring fødslen. Og jeg har valgt at føde i vand. Så nu må vi se, hvordan det kommer til at gå....

Vi skal på mandag på besøg ved en evt. kommende dagplejemor. Vi har valgt, at bettefisen skal i privat dagpleje -mest af alt fordi, vi så selv kan vælge, hvem og hvor hun skal gå. Jeg er spændt på besøget. Hun lød rigtig rigtig sød i telefonen, så mon ikke hun også er det i virkeligheden.
Hun bor i en skøn stor villa meget tæt på Skipperen, så det ville være super nemt at aflevere!

Jeg har lige fået min cykel tilbage efter tjek - så i dag vil jeg på cykeltur i Vejgård. Spændende spændende - ja jeg giver den virkelig gas her i barslen :o)

Lidt billeder af den sidste uge:

Rune gør sig klog på alt babyudstyret.

Påskehygge.



Lækker middag på Safran - ny restaurant i Aalborg.

Tyk mave!

Maven er så smart til opbevaring af fjernbetjeningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar