fredag den 6. april 2012

Påskeferie

Vi nyder rigtigt påskeferien herhjemme i det lille hjem. Både med forkælelse, hygge og familie-tam-tam. Det er så skønt at få lov at nyde livet med Rune igen efter hans hårde arbejdsuger - for ihhh hvor er vi gode til at nyde hinanden og livet!

I weekenden var vi i sommerhus i Amtoft med Rune forældre og min far. Det var utroligt hyggeligt og afslappende! Vi gik ture, fik god mad og sludrede en masse.
Mandag var afslapnings- og hygge dag, hvor vi fik klaret en del praktiske ting også. Vores cykler skulle blandt andet til forårstjek, og det blev en dyr fornøjelse, for min cykel skulle have nyt gear, så inden vi var ude af butikken, havde den kostet mig 1000 kr. Men ja som vi også konkluderede, så bruger vi jo vores cykler meget, og det er jo egentlig ikke mange penge at give for at have et godt og nyttigt transportmiddel.

Tirsdag stod på svømmedate med Lotte og efterfølgende Paradis-is -mums det var godt og hyggeligt. Derefter var Rune og jeg på burger-date og hyggede resten af dagen. Hold da op en forkælelsesdag.

Onsdag havde jeg som tidligere beskrevet arrangeret en hyggedag for Rune. Jeg vækkede ham tidligere end normalt(i en ferie) om morgenen, bad ham pakke tøj, badetøj og toiletsager, og derefter gik turen mod Frederikshavn, hvor en kæmpe Stena Line færge holdt og ventede på os.
Turen bestod af et mini-cruise til Oslo og hjem igen. Vi havde en skøn lille kahyt og 2 timers Spaophold i det mest lækre spa-område, vi endnu har set/prøvet. Det skønneste ved turen var de mange timers skønt samværd, mange timers snak, sludren og KYS :o) Ih hvor jeg dog nyder at have sådan en skøn og positiv mand som Rune. Jeg bliver aldrig træt af at tilbringe mit liv med ham - og selv efter over 6 år sammen, kan jeg ikke få nok af ham!

Påsketorsdag stod den på familiepåskefrokost ved min familie i Fjerritslev, hvilket var super hyggeligt! Og i dag har vi nydt en hjemmedag med meget lidt på programmet. Rune har lige tændt op i grillen og senere står den måske på biograf-tur(hvis vi orker).

Lige lidt billeder af vores mini-cruise-tur:

På vej på tur - Rune ved stadig ikke hvor hen :o)

Vores lille kahyt med eget bad og toilet.

På tur på skibet.

Moni havde bagt pøllehorn, som vi spiste til frokost. Vi nød også masser af nødder, øl-bajser og snolder i vores lille kahyt. Jeg tillod mig endda at nyde en Bacardi Brezzer med vandmelon smag - Uh den var god!!

I spa -mums det var lækkert!

En meget gravid kvinde!

God udsigt!

Rune og bobler


"I am the king of the world"
Rune og Moni(med cirka 5 kilo ekstra ansigt)


Rune gør klar til at lave gus til Moni

Lækker lækker gus!

Opkogt efter dejligt gus. (det bliver ansigtet ikke mindre af:o) )

Vi havde det skønneste solskinvejr på indsejlingen til Osls - vi nød det i fulde!

"næsten" sommer!


Da vi var for nærige til at give knap 1000 kr for en middag, stod aftensmaden på en pirattoast og en slush-ice til deling. MEN selskabet var da helt i top!!!

Fusserne nød det også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar