søndag den 18. marts 2012

Gensynskager og nedtælling

Så er der for alvor nedtælling til, at det nye medlem af familien Clemmensen Meier ankommer.
Hvis hun ankommer på terminsdagen, ankommer hun om kun 46 dage. Det er jeg slet ikke til at forstå!!!!

Jeg får sagt farvel og på gensyn til mine klasser i denne uge. Det er både rart at skulle på barsel, men også lidt trist. Jeg kommer sådan til at savne eleverne -og også kollegaerne. Og når man siger pænt farvel og på gensyn, skal der også nogle på-gensyn-kager til. Så jeg bager kager i massevis i denne uge!!! Torsdag er min sidste arbejdsdag, så der er kun 4 arbejdsdage tilbage. Er nu heldigvis blevet færdig med eksamenspensum i mine eksamensklasser, holdt møder med de nye lærere og sat alle ind i de fremtidlige undervisningsforløb.

Jeg skal et på-gensyns-brev ud til de klasser, jeg vender tilbage til. Og jeg fik sådan nogle skønne tilbagemeldinger fra forældrene. Jeg er lige nødt til at dele en enkelt med jer:o)

Hej Monica,

Vi kender i hvert fald en gut på 13 år herfra, der kommer til at savne dig utroligt meget. Din egen entusiasme og sprog-begejstring smitter i den grad af på eleverne. Lov os at du ALTID vil beholde netop dén indstilling til dit virke!

Godt vind og held og lykke med din barsel - du vil i den grad være savnet!!

De bedste hilsner,
xxxxxxxxxxxxx


-Det er da lige til at blive glad i skalden af:o) Eleverne er også lidt triste over, at jeg forlader dem, og de er meget spændte på de nye lærere. De siger alle sammen: "Monica, lover du, at vi også får lov at lave lege og sjove ting med den nye lærer???" -Og ja, det har vikarerne fået besked på!!! Selvom jeg max "leger" 10% af tiden med mine elever, giver det dem lyst og engagement til faget, og det er det alfa omega, at eleverne har det godt med et fag!!!!!

Min krop glæder sig til barsel nu. Den er øm og træt. Jeg får hyppigere plukveer, mine fingre er begyndt at svulme og gøre ondt i leddene, mit bækken er ømt, kvalmen er begyndt at dukke op igen og jeg sover dårligere om natten! Så det bliver i den grad godt med noget barsel. -Desuden har jeg allerede masser af planer i de 6 ugers før-barsel, jeg har. Jeg skal hjælpe på skolen, svømme 3-4 gange om ugen, have en masse venindehygge, har masser af planer i påskeferien og har desuden planer i stort set alle weekender.

Denne weekend er bare fløjet afsted. Fredag tændte vi op i grillen for første gang i år og fik lækre spareribs -dog spiste jeg for meget og fik MEGA ondt i maven -dumt Monica!!!!
Lørdag var vi til fastelavnsfest i Århus med Runes familie, hvor vi bl.a. slog katten af tønden.
I dag(søndag) har vi hygget, slappet af og gået en skøn tur ved vandet.
Rune har ladet godt og grundigt op i weekenden, for de næste to uger byder på MASSER af arbejde for hans vedkommende! Han har nemlig premiere på Skipper Clement Skolens store musicalshow om en uges tid, hvor de i år skal opføre Grease. Det er noget, som koster mange timer, men det er også sjovt og spændende. Jeg glæder mig utrolig meget til at se resultatet!!!

Grillede spareribs MUMS!

På gensyn-kage til 7.c

Rune bygger fastelavnstønde til familiefest - sikke hurtigt han fik slået sådan en sag sammen! Han er sgu SEJ! Jeg er evig stolt af at have sådan en multimand, der kan det HELE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar