tirsdag den 20. marts 2012

Hik hik......

Lille søde bettefis har nu hikke for 3. gang i dag. Jeg synes altså, det er lidt synd for hende!!! Man ved jo selv, hvor hårdt det er, når man har hikke -det giver genlyd i hele kroppen. Men heldigvis er det helt normalt, og det er fordi, prinsessen drikker masser af fostervand.
Men jeg håber da lige, at hun får en lille pause, inden det starter igen.

Shiiiiit maven er stor nu - det er næsten som om, den bliver større dag for dag. (den gør den jo egentlig også) Men hold da op, den er stor, siger jeg bare!
Jeg er begyndt at døje med sovende hænder og arme om natten. Øv det er irriterende - i morges var fingrene næsten ikke til at vække igen.

Jeg har også fået vand i kroppen nu - så i dag besluttede jeg mig(efter kraftige råd fra mine kollegaer) for at tage mine ringe af for resten af graviditeten. Men det var noget af en kamp at få min smukke vielsesring af - min stakkels ringefinger var fuldstændig opsvulmet og rød efter kampen. Men af kom den heldigvis til sidst! Nu får de lov at hænge i min halskæde i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar